Maklumat Pelayanan
Dilihat: 2.044 kali
DINAS PENANAMAN MODAL DAN
PELAYANAN TERPADU SATU PINTU
KABUPATEN BOJONEGORO
JANJI MAKLUMAT PELAYANAN
DENGAN INI KAMI MENYATAKAN :
~ MELAYANI DENGAN SEPENUH HATI DAN AKAN MENANGGAPI KELUHAN DENGAN SEGERA
~ MEMBERIKAN PELAYANAN DENGAN CEPAT, TEPAT DAN AKURAT SESUAI STANDART OPERASIONAL PROSEDUR
~ MENINGKATKAN LAYANAN SECARA BERKESINAMBUNGAN BERDASARKAN SARAN DAN MASUKAN
~ MEMPROSES IJIN SESUAI PERATURAN DAN PERUNDANGAN YANG BERLAKU
~ TIDAK MEMINTA DAN MENERIMA IMBALAN DALAM BENTUK APAPUN
~ APABILA TIDAK MENEPATI MAKLUMAT PELAYANAN. SIAP MENERIMA SANKSI SESUAI DENGAN PERATURAN PERUNDANGAN YANG
English Translation :
THE INVESTMEN BOARD AND
ONE STOP SERVICE of
BOJONEGORO REGENCY
PROMISE OF SERVICE
WE HEREBY REPRESENT:
~ SERVE WITH A FULL HEART AND WILL RESPOND TO COMPLAINTS IMMEDIATELY
~ GIVE SERVICE QUICKLY, RIGHT AND ACCURATE ACCORDING TO THE OPERATIONAL STANDART OF THE PROCEDURE
~ IMPROVING SERVICES SUSTAINABLE BASED ON SUGGESTIONS AND INPUTS
~ PROCESSING THE PERMISSION ACCORDING TO APPLICABLE REGULATIONS AND LEGISLATIONS
~ NOT ASK AND RECEIVE ADMINISTRATION IN ANY FORM
~ IF IT DOES NOT APPROVE THE SERVICE'S EXAMINATION. READY TO ACCEPT SANCTIONS ACCORDING TO THE REGULATION REGULATION