Maklumat Pelayanan

Dilihat: 1.044 kali

DINAS PENANAMAN MODAL DAN
PELAYANAN TERPADU SATU PINTU
KABUPATEN BOJONEGORO


JANJI MAKLUMAT PELAYANAN


DENGAN INI KAMI MENYATAKAN :

~    MELAYANI DENGAN SEPENUH HATI DAN AKAN MENANGGAPI KELUHAN DENGAN SEGERA

~   MEMBERIKAN PELAYANAN DENGAN CEPAT, TEPAT DAN AKURAT SESUAI STANDART OPERASIONAL PROSEDUR

~    MENINGKATKAN LAYANAN SECARA BERKESINAMBUNGAN BERDASARKAN SARAN DAN MASUKAN

~    MEMPROSES IJIN SESUAI PERATURAN DAN PERUNDANGAN YANG BERLAKU

~    TIDAK MEMINTA DAN MENERIMA IMBALAN DALAM BENTUK APAPUN

~    APABILA TIDAK MENEPATI MAKLUMAT PELAYANAN. SIAP MENERIMA SANKSI SESUAI DENGAN PERATURAN PERUNDANGAN YANG


English Translation :

THE INVESTMEN BOARD AND 
ONE STOP SERVICE of
BOJONEGORO REGENCY


PROMISE OF SERVICE


WE HEREBY REPRESENT:

~ SERVE WITH A FULL HEART AND WILL RESPOND TO COMPLAINTS IMMEDIATELY

~ GIVE SERVICE QUICKLY, RIGHT AND ACCURATE ACCORDING TO THE OPERATIONAL STANDART OF THE PROCEDURE

~ IMPROVING SERVICES SUSTAINABLE BASED ON SUGGESTIONS AND INPUTS

~ PROCESSING THE PERMISSION ACCORDING TO APPLICABLE REGULATIONS AND LEGISLATIONS

~ NOT ASK AND RECEIVE ADMINISTRATION IN ANY FORM

~ IF IT DOES NOT APPROVE THE SERVICE'S EXAMINATION. READY TO ACCEPT SANCTIONS ACCORDING TO THE REGULATION REGULATION